[BSD] load balancing

stan stan at mail.datanet.hu
2004. Okt. 11., H, 23:06:23 CEST

Egy forumon tobbek kozott errol is volt szo (marmint hol
mennyi a net). Par erdekes ar (bocs ha hosszu, de
tanulsagos...):

Japan:
26Mbps down (never get it though)
1Mbps up !!!!
about £15/month

Slovenia (ez meg messze sincs...):
SiOL (ADSL):
@ 33€ DL: 1 Mbps UL: 256 kbps
@ 36€ DL: 1 Mbps UL: 384 kbps
@ 38€ DL: 1 Mbps UL: 512 kbps
@ 43€ DL: 1 Mbps UL: 768 kbps
@ 41€ DL: 2 Mbps UL: 384 kbps
@ 43€ DL: 2 Mbps UL: 512 kbps
@ 48€ DL: 2 Mbps UL: 768 kbps
@ 56€ DL: 4 Mbps UL: 512 kbps
@ 60€ DL: 4 Mbps UL: 768 kbps
SiOL (for students - ADSL)
@ 24€ DL: 1 Mbps UL: 256 kbps
@ 27€ DL: 1 Mbps UL: 384 kbps
@ 30€ DL: 1 Mbps UL: 512 kbps
@ 34€ DL: 1 Mbps UL: 768 kbps
@ 32€ DL: 2 Mbps UL: 384 kbps
@ 34€ DL: 2 Mbps UL: 512 kbps
@ 38€ DL: 2 Mbps UL: 768 kbps
@ 40€ DL: 4 Mbps UL: 512 kbps
@ 45€ DL: 4 Mbps UL: 768 kbps

Helsinki, Finland
Download 8000
Upload 1000
58€/month

Bellsouth, Florida.
3 Mb down, 480K Up
$60 month

Canada
  3mbits d/l
0,8mbit u/l
29,99 for the 3 first months and 39,99 after

France
6000k download
512k upload
29euros (33 USD)

Canada
Modem set-up of up to 5.0 Mbps (625KB/sec) download
800 Kbps (100KB/sec) upload.
44.95 CAD (Canadian Dollars) per month.

Csak ennyi.

Udv,