[BSD] load balancing

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 11., H, 15:01:05 CEST

Attila Nagy wrote:

> Ha a nagy német szolgáltató (aki mellesleg a Matáv többségi tulajdonosa)
> már ad 3 Mbps-es ADSL-t, karácsonyra lehet, hogy már te is megveheted.
> Mondjuk 250 euróért.

Annal is inkabb, mert az emberek szeretik elfeledni, hogy nemet
testvereknel az az ar, ami a szolgaltato reklamjaban szerepel, nem
egyenlo azzal, amit osszesen fizetned kell. Ott a dij ugy all ossze,
hogy fizetsz a vonalert (mint nalunk), fizetsz a szolgaltatonak az
Internet hozzaferesert (ez az a bizonyos 25 euro) ES fizetsz a
telekomnak azert, hogy egyaltalan van ADSL-ed, amit, mint irtam elvileg
nem csak neteleresere lehet hasznalni, es amit attol fuggetlenul kell
fizetni, hogy hany szolgaltatoval vagy kapcsolatban. Minden egyutt mar
nem sokkal olcsobb, mint itthon, ha egyaltalan. Csak a magyar
"szaksajto" ezt mindig el szokta felejteni, helyette azon nyaladzanak,
hogy "kulfoldon bezzeg fele annyi se az ADSL". Persze.