[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 8., P, 09:12:50 CEST

Mohacsi Janos wrote:
> lehet, hogy mind a kettot hasznalni kell. Eddig nem volt dupla adsl-em,
> amin ki tudtam volna probalni bsd alatt. Ahol hasznaljuk a cegnel, ott a
> vegen cisco "szappanos doboz" van.
Erről jut eszembe a kérdés, ami nem csak a kérdezőhöz szól, hanem
mindenkihez, aki hasonlót csinál, vagy ilyenben gondolkodik:
a két kapcsolat ugyanazon, vagy eltérő szolgáltatónál lenne?
Mi az oka annak, hogy két ADSL-t használtok? Olcsóbb két kisebb, mint
egy nagyobb? Redundancia? Öröklött rendszerek?

Egyszóval érdekelnének az okok...

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536