[BSD] Mentés

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Okt. 7., Cs, 08:59:00 CEST

Halihó!

2004. október 7. 08.53 dátummal Fazekas Mihály ezt írta:
> igaz ugyan, hogy dvd -t írtál, de én helyileg egy nagyobb kapacitású
> szalagos mentést használnék.
  Nincs rá pénz... :/

> CD -vel vagy DVD -vel szerintem akkor érdemes foglalkozni, ha az adott
> rendszer összes változó adata (pl.: /etc & /usr/local/etc & /home
> & /var/log &...) ráfér egy lemezre.
  Nem fér rá... ez a baj... a /home nélkül az alaprendszer minden cucca 3G
körül van. Ezt külön mentem, de kellene valami a /home mentésére is, amely
több, mint 11G most... de még csak egy hónap telt el.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141