[BSD] Undelete, SOS

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Okt. 1., P, 09:46:36 CEST

Halihó!

2004. október 1. 09.36 dátummal Gabriel Androczky ezt írta:
> Köszi a tippet! Ott van minden fájlnév. Az ékezetes betűk helyett "."
> van, de van ott még más infó is hexben.
> Az rm -W ettől még persze nem működik, de nem tudom mit írjak a pontok
> helyére...
> Ezeket nem lehet valahogy kézzel visszakötögetni?? :-)
  Ha megvan az inode száma, akkor szerintem egy egyszerűbb C programmal át
tudod másolgatni, mert van asszem függvény inode szerinti megnyitásra...
  Viszont, ha annyira fontos, akkor én azzal kezdeném, hogy egy teljes
másolatot csinálnék és mindig a másolaton gyakrolonék.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141