[BSD] flashplugin7_mozilla

Bakos Gergely bakosgergo at vipmail.hu
2004. Nov. 28., V, 13:20:27 CET

Sziasztok!
A linuxpluginwrapper csak a 6-os flash plugint telepíti fel, a 7-est nem akarja.
Olvastam a bsdforums.org-on, hogy a mozillához egyszerűen csak be kell linkelni
a 7-es két fájlját, de a mozilla futtatáskor azt írja, hogy nem találja a
libpthread.so-t. Megnéztem, és a linuxpluginwrapper ennek és a többi fájlnak
megadja az elérési útját, tehát ezért működik a 6-os flash. A 7-est be lehet
valahogy tuszakolni a mozillához, esetleg más böngészőhöz?
(Azért van erre szükség, mert közösségi helyen vannak a gépek, sokan neteznek,
rá vannak kattanva a flash játékokra, amik csak a 7-essel működnek rendesen)
Előre is köszönöm szépen a segítséget!
Üdv:
Bakos Gergő