[BSD] Re: FreeBSD 5.3 kernel fordítás

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2004. Nov. 26., P, 15:01:10 CET

sleepy írta:

> Hi!
>
> Freebsd 5.3-on szeretnék saját kernelt fordítani. A Handbook alapján
> megy is a dolog szépen, de látszólag ugyanúgy minden eszköz
> modulját lefordítja, és bemásolja a /boot/kernel-be.
>
> Kérdésem: van arra lehetőség/módszer, hogy csak a konfigban
> beállított eszközök moduljai legyenek lefordítva, bemásolva, vagy
> mindenféleképp nekem kell kimazsoláznom kézzel.

Ha a Handbookig eljutottal, akkor mar csak egy lepes lett volna a
/usr/src/sys/conf/NOTES
es a
/usr/src/sys/i386/conf/NOTES
(elozo minden hw-tipusra, utobbi csak az i386-ra specifikus opciokat
tartalmazza) olvasgatasa.
Az elobbiben ott a kerdeses info:
# MODULES_OVERRIDE can be used to limit modules built to a specific list.
#makeoptions    MODULES_OVERRIDE="linux sound/sound sound/driver/maestro3"

pl. Remelem ez kell neked. (Ketsegtelen teny, linux alatt ezt egyszerubb
megtenni, node az kit erdekel?)

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >