[BSD] openbsd 3.6 install gond

n13 n13 at freemail.hu
2004. Nov. 25., Cs, 09:51:19 CET

Bakos Gergely írta:

>Nem vagyok egy szakértő, de azért leírom a kis kútfejemből:
>Nálunk is adsl van!
>Szóval én floppyval dolgoztam:
>floppy36.fs fel egy kislemezre, majd
>ftp://ftp.fsn.hu/pub/OpenBSD/3.6/i386/ - helyről a biztonság kedvéért mindent egy cd-re másoltam.
>Floppy boot, majd telepítés helye cdrom, persze, nem találja a fájlokat, ekkor manuálisan kell megadni az elérhetőség útját, ami a cd gyökere, tehát /
>Ennyi, és már kész is, lehet beállítani.
>Üdv: Bakos Gergő

Hi én így csináltam:

xp alatt

fileok letöltése csináltam egy könyvtárat  3.6 néven
abba raktam a fileokat
XF4.tar.gz
sys.tar.gz
src.tar.gz
PACKAGES
ANNOUNCEMENT
ftplist
PORTS
HARDWARE
stb
beleraktam az i386 könyvtárat a tools könyvtárat
raktam bele egy saját configs és pack könyvtárat is ezeket néróval
kiírtam ott megadtam hogy bootolható cd -t akarok csinálni és iso-nak
megadtam az 3.6/i386-ban a cdrom36.fs -t ha jól emlékszem vagy a (floppy-t)

teljesen jól muxik nagyon jó kis rendszer, meg vagyok vele elégedve

bye :n13