[BSD] Re: multimedia

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2004. Nov. 24., Sze, 16:59:38 CET

[ISO-8859-1] Kúti Zsolt írta:

> Hali!
>
> A bongeszok nativak, a java linuxos? Celszeru lenne guglizni ill. a java listara ranezni, hogy meg lehet-e egyaltalan oldani.

Már ezen a listán is elhangzott ezerszer, de mostanábnan mindenki write-only
módban dolgozik:

cd /usr/ports/java/linux-sun-jdk13 (mondjuk)
make install clean

Ezek után:

cd /usr/ports/java/jdk13 (mondjuk, de ugyanolyan verzió legyen, ha meg lehet
oldani)
make install clean

Mind a kettőhöz kézzel kell letölteni dolgokat, mert a Sun licence nem
engedi meg a másként töltést.

Ekkor lesz natív java (a linuxost akár le is lehet törölni utána pkg_delete
 -vel).
Flash-hez pedig:

cd /usr/ports/www/linux-flashplufin (vagy a ...-6 ...-7)
make install clean

Majd pedig

cd /usr/ports/www/linuxplugin-warpper
make install clean

ÉS MEGCSINÁLNI AMIT A TELEPÍTÉS KÖZBEN KIÍR A /etc/libmap.conf -ról !

Ja *BSD-n azért vannak a csomagok/portok (esetleg pkgsrc), hogy használjuk.

Ja, és van megoldás az újabb flash-ek natív BSD-s használatára:

1) lehet aláírni a petíciót (és főleg elérni a, hogy megcsinálják)
2) lehet a natív flash-t fejleszteni, hogy ne csak a 4-ig tudja a sok
huncutságot

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >