uj csomag kollekcio (Re: [BSD] Friss Tbird, FFox problemok)

Peter Czanik pczanik at fang.fa.gau.hu
2004. Nov. 17., Sze, 20:53:16 CET

Hello,

Zahemszky Gábor wrote:

> Pár napja frissítettem és néhány furcsaság tűnt fel:

OK, akkor amint igertem, egy teljesen tiszta rendszeren 0-rol
ujraforditottam minden portot. A programok a ports tree vasarnapi
allapotat tukrozik. Annyira tiszta lappal indultam, hogy a teszt
felhasznalo konyvtarat is toroltem, igy az o konfigjai is 0-rol ujra
keszultek. Egyik altalad emlitett hibajelenseget sem sikerult
reprodukalnom, minden mukodott rendesen. Sot, mukodik rendesen a java es
a flash plugin is, mind firefox-szal, mind mozillaval.
Mint emlitettem, epp egy build scriptet dobalok ossze. Egyelore
ismerkedem a grafikus alkalmazasok portjainak parametereivel (FreeBSD-t
idaig csak szervernek hasznaltam, igy a grafikus resze egy teljesen uj
vilag nekem). Ennek megfeleloen legtobb program meg alapbeallitasokkal
fordult. A mar emlitett firefox-on es thunderbird-en kivul a kovetkezo
nagyobb programcsomagokat forditottam:
- mozilla
- kde 3.3.1
- gnome 2.8
- xfce 4.0.6
- openoffice 1.1.3
- grass5
- lyx
- apache2 + php4
- gimp
- xmms + grafikus pluginek
- gnome-office (gnumeric, abi-word, stb)
- R
- Xorg
Mindez kb. 450 csomag mintegy 900 mega terjedelemben, egy 2.6-os Xeon
kozel negy napi munkaja.
Mindezek, es meg par kisebb csomag letoltheto a
ftp://spike.fa.gau.hu/pub/packages1114/ cimrol. Bye,
Peter

Ui: STANDARD DISCLAIMER: semmilyen garanciat nem vallalok a programok
mukodesevel kapcsolatban :)