[BSD] x11/xorg make install error

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Nov. 17., Sze, 08:25:09 CET

Szia!

Szabó Péter wrote:
> Hello!
>
> Van egy 5.3-RELEASE-vel "szerelt" gépem, ami a
> cd /usr/ports/x11/xorg && make install clean re a következőket írja ki:

Igazabol mar az elozo leveled utan is kerdezni akartam: biztos, hogy
nincs valami baja a gepeden levo rendszernek vagy forrasoknak? Ugy
tunik, mintha darabok hianyoznanak belole vagy valami nem mukodne
rendesen. Igaz azt is irod, hogy a buildworld siman lement, ami furcsa
ilyen esetben... en megneznem azert megis. Pl RAM hiba, lemez hiba,
fajlrendszer korrupcio, CPU tulmelegedes, tulterhelt tap, stb.