[BSD] TIF -> JPEG konverzio tavolrol

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Nov. 12., P, 12:59:08 CET

  Sziasztok!

Le kellene toltenem egy szerverrol egy csomo kepet. Sajnos TIF-ben
toltottek fol, a nagy reszuk 90MB-os. Nekem egy website-hoz kellenek,
ezert tokeletesen megfelelne a JPEG is. Szeretnem meg a szerveren
atkonvertalni oket, hogy meg ma ideerjenek. :-) A legalkalmasabbnak az
ImageMagick tunik, de ugy latom hogy ehhez kell az XFree86 is. Mar
elkezdtem a forditasat, de ez is kb. fel nap lesz (az XFree-t is le kell
forditani......) El fog egyaltalan indulni ssh-bol? Ha ez nem megy,
akkor tudtok valami mas megoldast?

Koszi,

   Laci