[BSD] Re: Friss Tbird, FFox problemok

Peter Czanik pczanik at fang.fa.gau.hu
2004. Nov. 12., P, 11:18:08 CET

Hello,

Zahemszky Gabor wrote:

> Ujabb tippeket kerek, leven elobb gondosan megvartam, hogy lecsengjen
> a GNOME2.8-ra valo atteres, es termeszetesen glib-tol
> libbonoboanyamkinjaig minden ujra lett ferditve :-(

En eppen egy build script kornyezet kidolgozasan ugykodok, es mindig
0-ra lecsupaszitott kornyezetbol indulok. Ezeket is belevehetem,
hetvegen ill. jovo het elejen ugy sem ferek a gepemhez, nyugodtan
dolgozhat ezeknek a forditasan. Kerdesem csak annyi lenne, hogy van-e
vmi opcio, amit hasznalsz forditasnal, vagy mindkettot alapertelmezett
beallitasokkal orditod? Bye,
Peter