[BSD] FreeBSD SCP kérdés

vas.peter at axelero.hu vas.peter at axelero.hu
2004. Nov. 11., Cs, 16:06:28 CET

Sziasztok!

Előrebocsájtom, hogy új vagyok még BSD felhasználóként,
(bár, OpenBSD-t használtam/használok), de FreeBSD-vel most
ismerkedek csak. :-)
5.3-as FreeBSD-t telepítettem fel nemrég,  és az a gondom,
hogyha WinSCP-vel szeretnék felrakni file-okat, max 5
megányit enged felmásolni, utána "No space left on device"
üzenettel leáll az átvitel. A /home partíció 12 giga, és
semmi quota nincs beállítva és engedélyezve.
Kénytelen vagyok a kézi másolgatást választani, mert tűzfal
mögött lesz a szerver és CVS valamint ports nem megy. :-(
Default állapotban van minden a telepítés után, semmit nem
állítottam különösebben. Megnéztem minden handbook-ot és
manualt, de nem találtam erre semmi magyarázatot. (OpenBSD
alatt nem volt ilyen gond.)
Van valakinek valami ötlete?
Előre is köszönöm!

Vas Péter