[BSD] Szünetmentes

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Nov. 11., Cs, 15:43:39 CET

Halihó!

Nemes Szabolcs ezt írta:
> Nem az MGE-k ellen akarok beszelni (szerintem is jok), de az APC-k
> kozott is van, ami megy nalam >5éve. De csak azok, amik szerveren
> vannak, es havonta lefut rajtuk a "run time calibration" (majdnem
> teljes kisutes, visszatoltes).
  Hmm... ez nem ,,veszélyes'' egy kicsit? Ha éppen akkor jön akár egy perc
áramszünet, amikor teljesen ki vannak sütve az akkuk? Vagy két akkutelepe
van, és felváltva süti ki?
  Egyébként szerintem a savas ólomakkukat nemigen kell kisütni... ha nem
ilyen van benne, akkor lehet, hogy mégis megéri... :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141