[BSD] 5.3-STABLE-hoz csomagok

Peter Czanik pczanik at fang.fa.gau.hu
2004. Nov. 11., Cs, 11:25:38 CET

Hello,
A Gnome2.8 es KDE331 portsba kerulesetol fellelkesultem, es forditottam
ezeket, meg meg egy rakat progit, ami eszembe jutott, tobbek kozott
magyar OOo-t is. Akit erdekel, az az ftp://spike.fa.gau.hu/pub/packages/
konyvtarbol par napig letoltheti. Kb. a ports tree 3-4 nappal ezelotti
allapotanak felel meg, azota szamos bugfix es security frissites
megjelent, de akit az uj progik erdekelnek, az kiprobalhatja. Ha majd
kicsit stabilizalodik a ports tree a nagy roham utan, akkor majd ujbol
elkovetek ilyet. Tudnivalok:
- nincs agyontesztelve
- felelosseget nem vallalok
- par dolog, amit felfedeztem a /usr/ports/LEGAL-ban, az kimaradt
(*jdk*, lame, webfonts)
Ha vmi megis bent maradt, akkor sorry, jelezzetek, leszedem. Bye,
Peter