[BSD] freebsd+nagios

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Nov. 11., Cs, 10:15:58 CET

Szia!

Zoltán Becker (AM-IT) wrote:
> Sziasztok,
>
> Érdeklődnék, hogy üzemeltet-e valaki nagios-t freebsd-n (4.10), azon belül is használja-e SAP figyelésére?
>
> A neten nem találtam BSD-re sap plugin-t, csak rpm-et.

Bar nem uzemeltetek ilyen rendszert, de altalanossagban tudom mondani,
hogy az rpm nem akadaly: vagy az rpm2cpio programot hasznalod, amely
cpio archivumma alakitja, vagy az rpm program maga is elerheto
FreeBSD-re (portsban egy regi verzio van benne, de lehet, hogy az uj
mukodik ha leforditod) es azzal ki lehet csomagolni, csak installalni ne
akard azzal, mert nyilvan rossz helyekre akarna tenni a cuccost.

Sok sikert!