off: Re: [BSD] apache13-ssl vs. apache13-modssl

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Nov. 10., Sze, 20:45:18 CET

>  Nem hiszem... eleinte 4.6 volt, aztán 4.9, most 5.3 és soha nem
>találkoztam ilyen hibával. Másrészt az idézett oldalak sem FreeBSD
>specifikusnak jelzik. Sőt, semmiféle specifikumot nem említenek.

Oké, akkor most már csak egy kérdés: miért nem működik? :-)
Újra felteszem az apache2-t (holnap), hátha sikerül megoldani a problémát.

Az eredeti hiba leírása:

$_FILES['userfile']['name']    - nem adott vissza semmit, csak egy üres
sztring-et (és nem is hozta létre az állományt).
Közben a http-error.log-ba beírt egy bejegyzést, miszerint nem tudja
létrehozni az állományt.
Persze ez mókás, mert hol volt, hol nem volt, mint a mesében. Kb így:

van,nincs,van,van,van,nincs,nincs,van,nincs,nincs......

tisztára random módon. A PHP kódot szerintem fölösleges megmutatnom,
csak a szokásos dolgot csinálta (átmozgatta
az állományt máshova és kiírta hogy sikerült a feltöltés). A hiba még a
lap betöltése előtt következett be.

Üdv,

   Laci

--------- következő rész ---------