[BSD] bind 9.3.0 zone transfer

zolo zolo at mail.aut.vein.hu
2004. Nov. 9., K, 09:57:30 CET

jah, azt hitte magarol, hogy o a primary, tudja eg, hogy mitol, de azt
hitte....masik bind9en nekem siman ment, jo ideje 9es bindet hasznalok,
igaz debian alatt. itt oxgeny adja nekem sec2ot. 8rol frissitett 9-re es
tele volt ilyennel.
a vegen beletettem olyat zonakba, hogy notify no; utana nem sirt ilyenert.
kozben mikor megkapta valodi primarytol notifyt, hiba nelkul leszedte a
zonafajlokat. a konf ua volt, mint nalam debian alatt.
szal guruk hozzaszolhatnak:)

zolo