[BSD] Dragonfly

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Nov. 8., H, 19:29:08 CET

Szia!

Bar DF-et nem hasznalok, de mivel konfig szempontbol erosen ugyanaz,
mint a FreeBSD 4.x, ezert segiteni megprobalok...

Te viszont megprobalhatnal egy normalis sortorest beallitani a
levelezodben, pl 72 karakternel.

On Mon, Nov 08, 2004 at 07:10:38PM +0100, Barankay Dezső wrote:
>  1.installkor beállítottam a időt, de 2órával többet ír mint a valós.Hogy lehet órát állítani úgy, hogy ne a bios órát állítsa hanem az időzónát módosítsa ( van a gépen más op rendszeris ami ráadásul jól jár)?

Alapvetoen az ido (es a datum) beallitasara a date parancs szolgal, ha
nem hasznalsz ntp-t vagy hasonlot. A BIOS es a kernel ora kozotti
osszhangot az adjkerntz parancs adja meg, ami indulaskor fut le. De
ezeknek igazabol semmi koze nincs szerintem a problemadhoz, inkabb
annak, hogy alighanem rossz idozona van beallitva. Amikor telepitettel,
volt egy kerdes mi szerint ennek a gepnek az oraja az UTC-hez van-e
allitva. Ha akkor IGEN-t mondtal, noha nem volt, akkor az
megmagyarazhatja a dolgokat... a date kimenetenek a CET idozona
roviditest kell tartalmaznia akkor jar az itteni idozona szerint.

> 2. Bootkor 10-15 secet vár mire kiírja az Acpi-tz0 érték hibáját. Hogy lehet ezt a funkciót /termalzóna ellenőrzés/ letiltani.

Na ez nehezebb. Ha minden mas ACPI funkcio megy, akkor igazabol nem is
tudom. (ui akkor erdemes meghagyni, mert az ACPI maskulonben jo dolog)
nezd meg a sysctl -a kimeneteben az acpi-val kapcsolatos beallitasokat,
illetve az acpi man oldalon vannak meg beallitasi lehetosegek
felsorolva.

> 3.Szintén bootkor 554 5.3. 0 host  "localhost" unknown conn. refused illetve sm-mta: NOQUEUE: SYSERR (root) host "localhost" unknown ....stb.
> Amiből azt vettem ki, hogy a sendmail sikítozik a rossz beállításra. A bökkenő, hogy az rc.conf ban a sendmail_enable="NO" beállítás van.

Ha teljesen ki akarod kapcsolni, akkor a beallitas "NONE" legyen.

> Eleve használ valaki DragonFly-t?

Biztos, de en nem:-)

BSD: An Operating System, Not a Religion.