[BSD] Re: eclipse nem indul el

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Május. 24., H, 07:04:03 CEST

Szia!

On Sun, May 23, 2004 at 11:33:35PM +0200, garuda wrote:
> akkor mi van
> Nincs ilyen fajlom. :(

OK.

> Ujraforditottam mar mindnent, ami nem volt nehez, mert 2
> napja tertem at freeBSD-re es meg nem volt olyan tul sok
> progi fenn. Ezert is csak most valaszolok, eddig
> forditottam. Azonban a kernel, es az alaprendszer az eredeti
> 5.2.1-release, abbol meg nem forditottam sajatot.

Aha. Akkor ezek szerint a problema meg elvileg se az, amire en
tippeltem. Hmm. Hat akkor sajnos en kiszallok, mert magat a
fejlesztokornyezetet sosem hasznaltam... sem pedig komolyabb Java
alkalmazasokat. Bar a "nem-annyira-komoly" Java plugin sem mukodik
mostanaban, de azt beirtam annak, hogy valami a Mozillaval nem stimmel.
Egyebkent annak is lehet koze szalakhoz.

Bocs, csak ennyit tudtam segiteni...

La vida es una flor