[BSD] csomag/2

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Május. 19., Sze, 20:00:14 CEST

Hali!

On Wed, May 19, 2004 at 07:39:06PM +0200, Zahemszky Gábor wrote:
> Bocs, még valami.
>
> Azt én is tudom, hogy van a csomagfordító cluster.

Ha ez az en egyik regebbi (es nem erre a listara irt) emailemre akart
valasz lenni...

> De:
> 1) milyen oprendszer verziójú gép fordítja a csomagokat: azaz 4.x,
> 5.2.1-p7, current - ezekre e threadlib különbségek miatt különböző kell
> pl. ooo-ból ha jól tudom.

Mindketto van (5.x es 4.x is), de a forditas foleg a release-k
megjelenesere es persze elotte a full RC-kre vonatkozik. De ez meg is
felel az igenyek nagy reszenek, mert aki egy CD-rol telepit annak pont
ez kell. Pl semmi kulonbseg nincs ports szempontbol az 5.2.1 eredeti es
mostani patchlevel-je kozott. De ennek a megoldasnak a problemaja is
ismert: nem koveti ports fat, hanem lefagyasztja abban az allapotban,
amiben a release-kor volt.  Megint mas kerdes, hogy altalaban ez sem
olyan nagy baj, felteve, hogy valaki konzekvensen mindig csak ugyanabbol
a set-bol valogat csomagokat.  A Linux hasznalok szamara a drill mar
tobb mint ismeros.

> 2) honnan a nyavalyából lehet ezeket a csomagokat letölteni? mert
> nyilván vak vagyok, de nem találtam őket.

Pl az ftp.hu.freebsd.org-on is, az egyes release-k konyvtaraiban a
packages cim alatt.

La vida es una flor