[BSD] Ethernet kartya

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Május. 19., Sze, 10:39:00 CEST

On Wed, 19 May 2004, Zsolt Sztankay wrote:

> Szia!

> Es hasonlo dolgot latnek (keves frissites) ha lenne (van?) RELENG_4_9
> ag? Hiszen a valtozas nagy resze a 4.10-nek szolhat.

> Ezt sejtettem. :-) Es akkor 5.x-es vonalon merre erdemes menni? Mert a
> current-ben meretes problemak szoktak lenni, hiszen fejlesztoi ag.
> Vagy ez a RELENG_5_2 kellemes langyos dagonyazasra jo amig nincs mas
> ut az 5.3 fele?

Szerintem lehet a current-et hasznalni, csak nem esz nelkul. Nalunk tobb
szerver megy current-el. A modszer a kovetkezo: Figyeli az ember a current
levlistat es ha nincsenek nagy commitok illetve csak apro hibajavitasok,
akkor current-et telepit az egyik kevesbe lenyeges gepre. Ha ott jol megy,
akkor mehet a tobbire is ugyanaz a valtozat....

Udv:
	Mohacsi Janos