[BSD] Ethernet kartya

Czinczár Tamás czt at freemail.hu
2004. Május. 18., K, 10:09:34 CEST

On Tue, 18 May 2004 09:12:33 +0200, you wrote:

>Most azon gondolkozom, hogy ket gepet cross kabellel osszekotni es ugy
>kiprobalni a POLLING-ot, illetve ezt az egeszet. Ebben az esetben
>semmilyen egyeb eszkoz nem szol be, hanem a ket kartya vallat-vallnak
>vetve kuzdenenek. Mint a regi szep idokben... ;-)

Igy van, X kabellel megint csak tovabb szukitheto a kor, es itt mar
tenylegesen a kartyasebessegek fognak megmutatkozni (ha a hdd atvitel OK).

3Com kartyakat sajnos nem tudtam igy kiprobalni (keves is van), de pl. a
szerverek Intelei kb. ezek kozelebe estek, ami egy nagysagrendell jobb
ugye mint RTL8139 es tarsai.
--
CzT.