[BSD] Ethernet kartya

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Május. 18., K, 08:31:11 CEST

On 2004. 05. 17., Mohacsi Janos has wisely spoken:

> Azert vannak erre torekvesek. Lehet meg tuningolni a dolgokat. A kernel es
> user tartomany kozott nem kell masolni az is tetemes sebesseg novekedest
> jelenthet.  Erdemes megnezni http://people.freebsd.org/~ken/zero_copy/
> oldalt, habar mar eleg regi a dolog es nagyresze a kernelben van mar...

És azt se felejtsük el, hogy kártya és kártya között is vannak
különbségek. Nem véletlen, hogy 3e-től 30e forintig lehet kapni a
(10/)100 NIC eszközöket. Egy kis analógiával élve az olcsóbb kártya a
sotfmodem, a drágább pedig a soros külső :)

Üdv:

Hajdú Zoltán

---This message has been scanned by eAppliance 1000.---