[BSD] Disk geometry .. incorrect

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Május. 17., H, 14:50:46 CEST

Szia!

Czinczár Tamás wrote:

> Arra gondolsz pl. amikor a grafikus X konfig utan visszaterve annyi a
> karaktereknek?
> Az tortenik talan, hogy rontja a renomet egy uj probalkozonal...
> (De aztan ugyis beallitja utolag.)

Meg arra, hogy a grafikus eszkoz lefutasa utan mindig azt irja ki, hogy
a beallitas sikertelen volt. Ha utana futtatod, vagy a nem grafikus
eszkozt valasztod akkor megy. Es igen, en is mindig utana szoktam
allitani de ez nem dob fel, anno kezdeti idokben nekem is nagyon
kellemes volt egy beallitott X-el elhagyni az installt.