Re: [BSD] ipfw sirám

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Május. 17., H, 08:51:37 CEST

On 2004. 05. 13., Adam Szilveszter has wisely spoken:

> kerneled es a userland nincs szinkronban) szoval most erosits meg: ugye
> nem azt hitted, hogy lehet a kernel forrast kulon frissiteni, mint egy
> bizonyos L betus, ahm, kernelnel? A FreeBSD es minden BSD messze tobb

Egy kicsit ide kapcsolódó kérdés: régebben a NetBSD-hez adtak ki
upgrade csomagokat, ami egy-egy alverziónyi változást hozott (pl.
netbsd1_6_1_to_1_6_2.tgz), hogy az is tudjon frissíteni, akinek pl. a
corporate firewall-ja nem engedélyez cvs forgalmat. Ezt az utóbbi
időben már nem találtam. Tud valaki valamit ezeknek a sorsáról?

Üdv:

Hajdú Zoltán

---This message has been scanned by eAppliance 1000.---