[BSD] Disk geometry .. incorrect

Váczi Pál pvaczi at freemail.hu
2004. Május. 14., P, 14:22:50 CEST

szia,
nekem is volt ilyen. nalam az segitett, hogy az auto-rol atallitottam
manualisan lba-ra. valamiert a large volt az auto default-ja. persze ha
mar van valami a vinyon, akkor ez nem a legjobb megoldas...
mas alkalommal siman felment a hibauzenete ellenere is, de ez egy
upgrade utan megbosszulta magat, mert akkor elszurta a part tablat.
udv,
pali