[BSD] openbsd transparent pf

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Május. 7., P, 15:51:13 CEST

Robert Nagy wrote:
> Eddig is tettem ilyen lepeseket. bktr(4) driverek etc.
Hajrá.

> Attol fugg mi szamit komolynak. Csak nemtom mi koze a 'Shut up'
> nak a komoly alkalmazasokhoz.
Nézz meg mondjuk egy nagyobb Sun szervert és azt, hogy mit tud hardveresen.
Kérdezz meg mondjuk egy közepes amerikai ISP-nél dolgozó emberkét, mivel
szűr 5-10 Gigabitet. A komoly semmiképpen nem az, amikor egy PC-ről fut
a webszervered és eléraksz egy csomagszűrőt.

De ha tőlem akarsz komoly példákat hallani, rossz helyen jársz, ugyanis
ahol én dolgozom, ott nincs komoly alkalmazás, így mindenhol BSD-ket
használunk, mert azzal tökéletesen meg lehet oldani a feladatot.

Egy bizonyos szintig tökéletesen megfelelnek ezek az OS-ek, de minden
feladatot nem lehet velük megoldani. Sajnos.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 210 1415/127