[BSD] openbsd transparent pf

Robert Nagy robert at openbsd.org
2004. Május. 7., P, 13:22:15 CEST

On Fri, 2004-05-07 at 13:06, Attila Nagy wrote:
> Néha komoly kétségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy tudod mit beszélsz.
Nem sose tudom mit beszelek. Ketseg kevul. En egy idiota vagyok.
> A pf-fel soha nem fogod tudni megoldani azokat a feladatokat, amelyekre
> a zorp (és a hozzá hasonló tűzfalak) ki lettek találva.
Az lehet, de en inkabb hasznalok olyasmit amirol tudom, hogy jo. Es
megoldom maskeppen a problemat. Mindig van masik ut.

Ez az URL lehet kielegiti a problemat (nem biztos):

http://ezine.daemonnews.org/200207/transpfobsd.html

--
Robert Nagy