[BSD] FreeBSD dühöngés

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Május. 7., P, 08:25:53 CEST

Fehér János wrote:
> Ezek szerint célszeru" periodikusan feltenni u.azt a kérdést a
> levlistákon? ;-)

Ezt nem javaslom.... nem szokta gyorsitani a valaszokat. Az, hogy nincs
valasz ket okbol szokott lenni:

1) Mindenki masnak jol mukodik es nem latja mi a gond nalad es lusta
tovabbkerdezni. Ezek azok az esetek, amikor van ugy, hogy csak egy
helyszini kiszallas hozna vilagossagot vagy az sem, de azt azert en sem
teszem meg mindenki kedveert. Persze ha az illeto holgy es csinos es
kedves es a macskaja tud svedul akkor mar mas a helyzet .... ;-)

2) Mas nem hasznalja az adott cuccot. En pl nem hasznalok ilyen
konfiguraciot amit te leirtal tehat intelligesen csendben maradtam, mert
a "jah, biztos szar lehet" tipusu valaszok tapasztalatok szerint
meglepoen negativ fogadtatasra talalnak. Pedig ott nem mondhatod, hogy
senki nem reagalt :-)

Maskulonben meg akkor is szoktam utolag valaszolni, ha csak napokkal
kesobb olvasom a mailt, mert legkesobb az archivum mindenkeppen profital
belole...

Persze ha egy tema ujra felmerul az mas. De akkor is azt a megoldast
preferalom amit te is hasznaltal hogy az archiv linkeket adod meg.
Magadnak sporolsz munkat meg masnak is savszelt...