[BSD] IPFW + proxy kerdes

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Május. 3., H, 13:36:16 CEST

Czinczár Tamás wrote:

> Hello!
>
> MS Proxy 2.0:
> A klienseken fel van teve az MS Proxy Client ami a programok minden
> Winsock hivasat elkapja (ez olyasmi mint a NEC SocksCap csak mindent
> megfog), ez megy a Winsock Proxy Serverhez, amin felhasznalonkent meg
> lehet adni hogy mely protokoll-definiciokat hasznalhatjak.
> Az ISA-t nem ismerem, gondolom (remelhetoleg) a klienst elhagytak.

Nem, de a hasznalata nem kotelezo. Amikor van kliens akkor az ugy
mukodik ahogy lertad, amikor nem, akkor jonnek az alkalmazas proxyk.

P.S.: Na pl egy ehhez hasonlo de BSD alapu es nyilt forrasu megoldas
"osszeutese" es demozasa szerintem sokat boostolna az image-n, mert
jelenleg pl ilyesmire van igeny. (OpenLDAP + Kerberos + allat
csomagszuro esetleg authpf-el ami itt jol jon eppen + proxyk + ... :-)