[BSD] 5-gen buildworld

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2004. Már. 31., Sze, 22:02:13 CEST

Hi

A minap a kovetkezo hibaba utkoztem:
5.1 fw-nak beallitott gepet probaltam 5.2.1-re ugrade-elni. Ezzel meg
nem is lett volna gond, de miutan minden lepes megtortent (hibauzenetek
nelkul) a restart utan nem allitotab be a default route-ot, ami
egyebkent az rc.conf-ban be volt allitva. Ha manualis akartam hozzaadni,
akkor mukodott.
A kovetkezo problema hasonlatos, ipfw nem toltodott be automatikusan. A
script a /usr/local/etc/rc.d szokasos konyvtarban van, futtathato es az
5.1 verzioban mukodott meg. Ha manualisan inditom ugyanazon scriptet,
akkor az is lefut, aktivalodik...
Kovetkezo problema a nat script volt. (ipfilter) Ez sem indult az
rc.d-bol. Manualisan szinten ment.

Tobb hiba nem volt, de mas sript nem is volt az rc.d-ben. Mi lehet az
oka ennek a problemanak? Valamilyen lepcso kimaradt az upgrade-bol? 5-os
generaciot meg nem frissitettem soha. Itt esetleg mas folyamat?

Elore is kosz.

Andras