[BSD] Garamond

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Már. 31., Sze, 09:15:17 CEST

Zahemszky Gábor wrote:

> $subject, vagy azzal _küllemre_ ekvivalens font vajh milyen csomagban
> található FreeBSD alá? (Vagy legálisan honnan lehet szerezni, ha mondjuk
> csomagban nincs.) Abiword, esetleg OOo alá kellene - és úgy emlékszem,
> valamikor régen volt ilyenem, de most nincs (igaz, az OOo pl. nincs
> telepítve).

Gondolom TrueType betukre eheznel. Ez esetben barhonnan tudsz ilyet
szerezni, akar egy aruhazi font CD-rol is (nemreg lattam egyet a "hulye
azert nem vagyok" boltban amin egy egesz regiment TT es pluszba meg
joegypar Type-1 font is volt pl) Ha van Windowsod licenszelve akkor
annak a fontjaira is raindulhatsz, bar ott Type-1 nem lesz nyilvan.

Utana siman bemasolod az X megfelelo alkonyvtaraba ujrascenneled es hajra.