[BSD] fbsd upgrade

Pal Vaczi pvaczi at freemail.hu
2004. Már. 30., K, 20:07:42 CEST

sziasztok,
lehet, hogy lama kerdes, de mielott kiraknam vegre a fbsd-s serveremet a
kamraba, hogy mostantol ott zummogjon, eszembe jutott valami.
ahogy eddig csinaltam az upgrade-et, ahoz ha jol ertem lokalisan kellett
a gepnel ulnom, ha masert nem, hat a single user mod miatt.
mi lesz, ha mar kitettem? minden egyes alkalommal, amikor kijon egy uj
release, vagy csak egy sec javitas miatti update (es nem akarok file
szinten patch-elni), akkor kabalek kihuz, gep behoz a szobaba, ujra
bekabelez, upgrade, majd vissza minden a procedura?
vagy rosszul ertettem valamit? esetleg megy ez a single user remote is?
vagy csak nem annyira fontos?
elore is kossz a valaszokat!
udv,
pali