[BSD] fbsd upgrade

Ádám Csongor adam.csongor at seznam.cz
2004. Már. 30., K, 19:58:44 CEST

Hello

On Tue, 30 Mar 2004 20:07:42 +0200
Pal Vaczi <pvaczi at freemail.hu> wrote:

> vagy rosszul ertettem valamit? esetleg megy ez a single user remote
> is? vagy csak nem annyira fontos?
Nekem _mindig_ is ment multiuserben is az installworld. Persze elotte
megneztem hogy lehetoleg alig fusson valami. de ez _nem_ javasolt. Ennek
ellenere megy. Jut eszembe tudja valaki hogy milyen kapcsolot kell
megadni a boot promtnal ha szeretnem az un. "safe mode"-t produkalni?
Mert nekem mashogy fel se jon sajnos az ATAng miatt...

Udv
Csongor

Csongor Adam, Hungary     E mail: adam.csongor_at_seznam.cz
UIN 132941052   Student of Szechenyi Istvan University, Gyor