[BSD] ipf return-rst + count

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Már. 29., H, 07:53:38 CEST

Szia!

On Sun, Mar 28, 2004 at 10:39:00PM +0200, Potoczky Andras wrote:
> Erre is gondoltam, viszont ez az elmeletemet keresztulhuzza. Vegulis az
> esetek nagyreszeben akkor jobb, ha inkabb lassu valasztalansag lesz.

Ezt te dontod el. Ha a gep pl szerver kifele amugy is, akkor eleg nehez
ugy tenni, mintha ott se lenne. Egy munkaallomasnal mar inkabb.

> Az ssh-t es a mysql-t hogy jobb megoldani egyebkent? Ezeddig ipfw-vel
> csak nehany host-ot engedtem, mindenki mas eldobva valasz nelkul, ami
> lassu volt, de lehet, hogy ezek eseteben az a jobb?

Amiket nem akarsz beengedni ott nem baj ha lassu hacsak nem azert mert
ott lognak a felesleges kapcsolatok. Akiket be akartal engedni azok is
lassan jottek be?

La vida es una flor