[BSD] usb mouse

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2004. Már. 28., V, 16:53:17 CEST

Hi

> rc.conf-ban bent van a következő sor?
> usbd_enable="YES"
>
> esetleg még ezeket fontold meg:
> ŰŰmoused_enable="YES"moused_port="/dev/ums0"

A kovetkezok vannak:
usbd_enable="YES"
moused_enable="YES"
moused_port="/dev/ums0"
moused_type="auto"

usbd.conf:
device "Mouse"
          devname "ums[0-9]+"
          attach "/usr/sbin/moused -p /dev/${DEVNAME} -I
/var/run/moused.${DEVNAME}.pid -t auto; /usr/sbin/vidcontrol -m on"

dmesg pontosan:
ums0: Microsoft Microsoft Wireless Intellimouse Explorer=AE 1.0A, rev
1.10/=0.0d, addr 2, iclass 3/1
ums0: 5 buttons and Z dir.

Igazabol mar minden variaciot kiprobaltam, amit csak talaltam a neten
USB egerrel kapcsolatban.
Sajnos olyat is talaltam, hogy ugyanezen eger masnak sem ment es nem
talalt megoldast.

> Nekem hibátlanul megy egy gagyinak számító A4Tech Office8K USBs egér.

Lehet, hogy ez a problema, tul draga minosegi eger. Nem kompatibilis az
igenyeimmel (alapveto mukodes ;) )

Egyebkent az eger slackware alatt jol megy, ugyhogy annak nincs baja.

Sajnos PS/2 atalakitot ez nem tamogat, mint nehany mas kombo eger.

Ja meg annyit, hogy ha az usbd es a moused fut:
cat /dev/ums0 : device busy
ha kilovom a moused-et, akkor ezt nem adja, hanem dob egy sort es nem
tortenik semmi. Egyszer azt is elertem, hogy adott nehany spec random
karaktert, mintha tortenne valami.
Persze az X-ben tovabbra sem mukodott.

Andras