[BSD] 5.2.1 gondok :(

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Már. 27., Szo, 20:30:52 CET

Szia!

On Sat, Mar 27, 2004 at 07:37:11PM +0100, Ko Laszlo wrote:
> Hali!
> Van nekem egy 80 Gigás Maxtor wincsi  rajta(volt) egy müködő 5.1-s BSD.
> Gondoltam 1-t és mivel szeretek telepíteni uccu neki 5.2.1-t leszed cd-re kiír bebootol majd mikor elér ide itt megáll:
>
> atapci0:<INTEL ICH2 UDMA 100 Controller>port oxb800-oxb80f at DEVICE 31.1 on PCI0
>
> áll kb 10 másodpercet majd bejön a telepítő menüjé és közli velem  wincsi az nincsen...
>
> A poen az, hogy az 5.1 simán és minden gond nélkül felment rá sőt müxött is..
>
> Azota probáltam debiant az is simán felment, de nekem a BSD kell nem a debiján :)

Nehany kerdes:

- Mukodik akkor, ha safe modban inditasz?
- Ha ACPI nelkul inditasz?
- Mit ir ki a kontrollerrel kapcsolatban ha -v kapcsoloval inditasz (a
  boot menuben az utolso pontot valasztani, erre kirak egy prompthoz,
  ott "boot -v" beirni.

Az is lehet, hogy ha az 5.1-et forrason keresztul frissited 5.2.1-re
akkor mukodik... de ez inkabb legyen afele vegso lehetoseg.

Remelem sikerul valamit kideriteni...

BSD: Lehetosegek birodalma