[BSD] ppp CallerID

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Már. 25., Cs, 17:21:40 CET

mgetty nem vált be. Itt van a tuti megoldás:

>Csak egy keresztkerdes. Miert kell ehhez a cu? Nem egyszerubb, ha a
>sorosportot nyitod meg, es onnan olvasol/oda irsz?
>
>Udv,
>m.

Hát file-ként nem tudom, hogy lehetne megnyitni. Ez egy karakteres
eszköz. Lehetséges, hogy működne
egy sima fájl megnyitás? Gőzöm nincs hogy pl. a sebességet hogy lehetne
beállítani. Ha csak simán
írok bele, akkor ki tudja milyen baud rate-tel mennek ki az adatok. Ha
egyenként írom ki a byte-okat és
közben fsync-elek akkor lehet hogy megy, de ez olyan izé lenne. :-)

Azért az ötlet nem rossz, lehet hogy kipróbálom.

--------- következő rész ---------