[BSD] -CURRENT + pthread

Laszlo Rinyu rinyu at atomki.hu
2004. Már. 25., Cs, 11:48:42 CET

Udv Mindenkinek!

	A kovetkezo a problemam: 1 hete frissitettem a -CURRENT
FreeBSD-met, ujraforgattam az egeszet es azota gondok vannak a
libpthread-del:

mplayer elszall a kovetkezo hibaval:
Fatal error 'Spinlock called when not threaded.' at line 83 in file
/usr/src/lib/libpthread/thread/thr_spinlock.c (errno=0)

es dob egy coredump-ot.

Ha a qt-3.3.1-et akarom forgatni a ports-fabol az ugyanigy elszall valahol
a designer forditasanal. Pedig a qt-re nagy szuksegem lenne.

Termeszetesen a 4.x-agon nincs ilyen problema ott megy mindket dolog.

Valaki mas is talalkozott mar ezzel a problemaval, ha igen van ra valami
megoldas???

A valaszt elore is koszonom,

Ruh.