[BSD] laptop es karakterkeszlet

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Már. 25., Cs, 08:46:16 CET

Szukacs Istvan wrote:

> Sziasztok!
>
> Az a baj hogy pl ket "e" betu ha egymas mellett van akkor osszefolynak.
> Gondolom valami a betukeszletnel kene allitanom. Milyen manokat nezzek at?

azt kellene megtalalni, hogy van-e olyan betukeszlet amivel jo. Ha igen,
akkor azt kell elsonek tenni a font konyvtarban

/usr/X11R6/share/fonts/*

alkonyvtarak asszem.

> Handbookban nem talaltam rola infot. Letezik valamien font manager x ala?

xfontsel, de nem azt csinalja amit gondolsz :-) Csak arra jo, hogy
megtalald, hogy egy adott fontnak mi a neve. A konfig fajlba meg mindig
neked kell beirni kezzel. A Gnome/KDE esetben persze mar mas a helyzet.