[BSD] Intel Extrem Graphics 2

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Már. 23., K, 12:31:36 CET

Szia!

Szukacs Istvan wrote:

> $subject-el volt mar valakinek dolga? i810 et allitottam be az xnek de
> eleg lassu igy. az xfree doksi is aszondja hogy igy kell.

Gondolom arra gondolsz, hogy nincs hozza hardveres gyorsitas. Ha a doksi
szerint az adott X verzioban nincs akkor sajnos nincs... most jott ki az
uj 4.4.0, azt hasznalod?

> masik kerdes lattatok mar olyat hogy eger confolas utan(ps2, samsung,
> optikai) az eger mozgatas bill lenyomasokat emulal? (enter,tab,esc)
> az usbs egeret bedugva es sysinstallban beallitva siman mukodik.
> (egyeb oprendszer alatt mukodik az eger)

Igen, a listan is volt rola szo. A megoldas az, hogy "sima" PS/2-es
egernek kell lattatni es akkor altalaban felismeri. A tied valami
"extrasnak" tunik (gorgos stb). Sajnos az ilyenek gyakran mukodnek mas
OS-ekkel de ettol itt meg nem...

Ha ki akarod probalni, akkor megkereshetem az archivban... de akkor
sajnos nem fognak mukodni a gorgok.