[BSD] Realtek RTL8139 es OBSD/NetBSD

Hegedüs Ervin airween at freemail.hu
2004. Már. 20., Szo, 22:49:56 CET

Hello,

koszi mindkettotoknek a valaszt.

> Noha nem igazan segit az altalad hasznalni kivant OS-eknel, de talan a
> FreeBSD-ben levo uj rl(4) driver tamogatna. Ez kifejezetten a 8139-es
> chipekre van es amiota az emlekezetes kabelnetes kalandom soran egy
> ilyen kartyara tettem szert, azota nagyon szepen mukodnek ok ketten
> egyutt.

a gaz az, h mivel csak ez a kartya van a gepben, CD es floppy mar
elparolgott belole (utobbi amugy sem segitett volna upgrade
ugyben), az upgrade lehetoseget teljesen elvethetem - esetleg
teszek bele masik kartyat, de szerintem bazi nagy poen, hogy
jelen pillanatban a ket uzemelo gepben 3 _full_ugyanilyen_ kartya

reinstall hasonlo okok miatt kilove...

a.

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.