[BSD] mysql:innodb/myisam

Hegedüs Ervin airween at freemail.hu
2004. Már. 19., P, 14:18:48 CET

hello,
> szeretnek sok adatot tarolni sokaig megbizhatoan. a nagyon regi adatokat
> egyszeruen akarom torolni, es visszanyerni a disk-helyet. plusz
> web-lekerdezest (sok select) jogyorsan.
> ezt mysql alatt, ahogy olvastam, innodb-vel lehet igazan megcsinalni.
> vagy megsem..
>
> namarmost ezzel kis performancia-gondjaim adottak.
> a progim myisam tablakon (~4000 tabla, mindegyikbe egy insert percenkent)
> 25 sec alatt lefut, innodb-vel viszont 190 masodpercig tart.
> mysql:4.0.18
>
> van valkinek tuning tapasztalata innodb-vel?
> [...]
bar nem igazi tapasztalat, egyszer volt vele dolgom, igy
kenyszerbol beallitottam az InnoDB formatumot.

hasonloan lassu eredemnyt kaptam en is, egy MyISAM tipusu tablaba
bement 2-3 perc alatt a dump, az InnoDB-be volt 20 perc...

nem olvastam meg utana az InnoDB-nek, csak hallottam par
ujdonsagot:
- tranzakcio kezeles,
- kulso kulcsok,
- etc...

a felsorolt ket tenyszeru tulajdonsag tipikusan modositja a
tarolasi strukturat, igy ebbol szerintem kovetkezik a lassabb
mukodes.

Ha mindenkepp ragaszkodsz a MySQL-hez, miert nem jo a MyISAM?

a.

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.