[BSD] No szoval..

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2004. Már. 18., Cs, 13:03:56 CET

Hali!

> Nem sikerult elinditani az X feluletet, azt irja ki, hogy nem talal "not
> sceen found".
>
> A legnagyonn bajom az, hogy fogalmamsincsen, hogy lehet elohozni
> valamilyen konfiguracios programot...

/stand/sysinstall

configuration->configure XFree86

A tapasztalatom az, hogy nem a grafikus konfiguralot hasznald, mert nekem
altalaban azt mondja, hogy a konfiguralas nem sikerult, holott sikerult, es
ezert nem ment el mindent.

> Ja es jo lenne egy mc is mert nem szeretem a vi-t hasznalni
> szovegszerkesztesre....amit nem igazan tudok, mert nem tudom, hogyan kell
> menteni...:-)))

<esc>:w
<esc>:x
<esc>ZZ

Talan ezek a legegyszerubb modok a vi-bol mentesre :-)