[BSD] 5.2.1 frissites

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Már. 18., Cs, 11:17:35 CET

Zsolt Sztankay wrote:

> Igazabol az vezerelt, hogy nem leallt a rendszer, hanem en inditottam
> ujra, ergo nem lehet rajta hiba. Vagy ne bizzak senkiben, csak az fsck
> outjaban? :)

Sose baj ha egy kicsit bizalmatlanabb az ember :-) az fsck -p normal
esetben masodpercek alatt leporog. Sajnos van olyan, hogy leallitaskor
nem sikerul a disk cache szinkronizalas de akkor persze jelzi is
indulaskor (WARNING / WAS NOT PROPERLY DISMOUNTED) es abbol mar latod.

> Ooops. Ezt nem is tudtam, hogy swap sincs.

Mert ezt egyebkent multiuser bootkor magatol intezi el de nem ir rola
semmit ki.

> Ezt sem tudtam...

Ez a BIOS es a rendszer idot hozza egy hullamhosszra, enelkul mulatsagos
dolgok tortenhetnek pl fajlok a jovobol :-) Megintcsak multiuser bootkor
automatikusan lefut es ezert nincs vele teendo akkor.

Nem sajnos nincs.