[BSD] 5.2.1 frissites

Ádám Csongor adam.csongor at seznam.cz
2004. Már. 16., K, 16:18:33 CET

Hello

On Tue, 16 Mar 2004 15:46:53 +0100
Levus <levus-bsd at freemail.hu> wrote:

> Sziastok!
>
> Ha mindent jól értettem, akkor kiadták/elkészült a FreeBSD 5.2.1 release
> kiadása.
Igy van, sot mar az elso patch kiadas is van mint az en gepemen: 5.2.1-p1

> *default tag=RELENG_5_2_1_RELEASE
Szerintem eleg az RELENG_5_2_1 is, bar nekem RELENG_5_2 van, es igy is letolti az 5.2.1 frissiteseit is...

> Ha változik a RELEASE ág verziószáma, azt hogyan tudom automatikusan követni?
Beleirod az /etc/cvsupfile-ba...

> A "tag=." használatával mire frissítek? A legfrissebb RELEASE-ra vagy a
> STABLE/CURRENT ágra?
A CURRENT-re frissitesz

> Jól gondolom-e, hogy a "port-all" paraméter a /usr/ports könyvtárat frissíti
> csak és nem hozza le az egyes alkalmazások forrásait.
Igen

Udv
Cs

Csongor Adam, Hungary     E mail: adam.csongor_at_seznam.cz
UIN 132941052   Student of Szechenyi Istvan University, Gyor