[BSD] 2 default gw?

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Már. 16., K, 12:42:25 CET

kovacs gerzson wrote:
> Igen, ugy tunik a leiras alapjan, hogy ilyesmire lenne
> szuksegem.  Azaz ha vmi egyik interfacen jott be, az ott is
> menjen ki (bar itt egy kartyan van ket IP tartomany, de
> gondolom ettol meg ugyanaz a problema...).
> Viszont nekem egyelore FreeBSD-m van, abbol is 4.X-es
> sorozatu. PF meg az 5-osben van csak, ha jol emlekszem...
Jól.

A következők valamelyikét tudom tanácsolni:
- frissíts 5.2.1-re (már egészen használható) és pf-re
- nézd meg jobban az ipf-et, ill. annak fastroute opcióját
- próbáld ki ezt: http://www.tel.fer.hr/zec/BSD/vimage/index.html
- tegyél elé OpenBSD-t (Linuxot, bármi mást), amivel meg tudod oldani a
problémát

Hirtelen ennyi jut eszembe.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu