[BSD] Touchpad

Kovács Zoltán kov.z at freemail.hu
2004. Már. 16., K, 10:47:20 CET

Szia,

Köszi a gyors választ!

Adam Szilveszter <sziszi at bsd.hu> írta:

> Amennyire én tudom, alapból nincs támogatás a touchpadekhez, mint
> olyanokhoz hanem simán PS/2-es egérként kezeli őket. Valami
> patcheket láttam időnként a freebsd-mobile levlistán amikkel közelebb
> lehetett jutni a megoldáshoz, de persze csak azoknál a modelleknél, ahol
> egyáltalán hajlandó volt rendesen menni és nem csak összevissza ugrált
> meg random klikkelt. A tied úgy tűnik jó. De hogy hol voltak ezek a
> patchek meg, hogy jók voltak-e 5.2.1-hez azt nem tudom. Mondjuk ha nem
> voltak jók sem lehet nehéz őket felhozni a megfelelő szintre. Keress a
> [...]

Kerestem az amerikau fórumon, találtam egy javaslatot, a moused használatára.
Valóban, a moused manuáljában van utáls az ALPS touchpadokra.
moused  -m 1=4 -p /dev/sysmouse -t auto
volt az ajánlott megoldás. Kipróblátam: elkezdett tőle ugálni az egér, viszont úgy
tűnt, hogy  reagált az ütésekre is, már amennyire az ugrálásból ki lehetett venni.
Nem egészen ezt a megoldást akartam. 8-)
Találtam néhány megjegyzést a patch-ekről is de csak Linuxhoz valót emlitettek,
de tovább keresek. Kösz a tippet!

Üdv
Zoli